//Jornada de convivència i germanor de l’Escola Pia de Sabadell i l’Escola Pia de Salt

Alumnes voluntaris de 2n de Batxillerat de l’Escola Pia de Sabadell visiten l’Escola Pia de Salt per donar suport en tasques de decoració i conviure per un dia amb els alumnes d’Infantil. Enguany, s’ha sumat una trobada amb els alumnes de PFI d’aquesta escola, tant els de perruqueria (on els hi van fer trenetes, allisat de cabell…)  com els de pastisseria (on han aprés a fer canyes de crema). Els professors del PFI i el director de l’escola, Carles Ruiz, van xerrar amb els alumnes de Sabadell sobre l’entorn de l’alumnat del PFI, la situació, la manca d’oportunitats… Per la tarda, es van organitzar jocs de cucanya al pati, es va fer un taller de timbals amb dipòsits d’aigua.

“Realment ha sigut molt bonic i emotiu, com alumnes amb orígens i entorns tan diferents han volgut compartir una estona amb molt de respecte” explica en Carles Ruiz, qui afegeix que “al llarg d’aquests anys, ens han ajudat a fer les jardineres de l’entrada, a pintar la base del primer barracó, a decorar la tanca del carrer, a pintar amb un oli de fusta a unes estructures, etc.” Com agraïment,  “cada any els hi fem un petit obsequi per la Selectivitat: una pedra de la sort de l’Escola Pia Salt. Òbviament han d’estudiar, per molta pedra de la sort que portin a sobre el dia de la prova.”

2018-11-22T17:07:54+00:00