La Queralt Inocencio, alumna de Vilanova, és la guanyadora del disseny de la carpeta pel curs 2020-2021.

Un any més, l’Escola Pia ha escollit un nou disseny per a la carpeta del curs vinent.

L’any passat, ja es va iniciar un  concurs de carpetes per tal de fer partíceps els infants i joves en aquesta decisió. El concus consisteix en una primera fase, en la que l’equip de dissenyadors de l’Escola Pia fa una primera sel·lecció, tenint en compte l’adaptabilitat dels dissenys rebuts a la carpeta final. També tenen en compte que es compeixin les bases del concurs.

Un cop passada aquesta primera fase, es determinen els finalistates dels quals en surt el disseny guanyador a través d’un procés participatiu en què els delegats i delegades de les classes recullen les opinions i vots dels seus companys i companyes.

El propor curs 2020 – 2021, tot l’alumnat d’Escola Pia, des de P3 fins a Batxillerat i Cicles Formatius – és a dir, a la bora de 20.000 alumnes- lluiran la mateixa carpeta.

L’alumna de 6è curs de l’Escola Pia de Vilanova, va presentar la idea que ha sigut escollida entre més de 100 propostes presentades.

L’anècdota d’enguany és que la Queralt, és la germana petita de l’Anna, qui va guanyar el mateix concurs de carpetes l’any passat.

La Queralt, amb el dissenyador del nostre departament de Comunicació, han adaptat la seva proposta al format final que lluiran carpetes i carpesans de diferents mides a partir de setembre!