JA ÉS AQUÍ LA PIA&GO 2021 I JA S’HAN RECAPTAT MÉS DE 20.000 EUROS SOLIDÀRIS

La cinquena edició de la PIA&GO fa rècord de recaptació econòmica abans del dia de l’esdeveniment. Més de 1500 participants i més de 20.000 euros que es repartiran entre els projectes vinculats a l’educació d’infants i joves en risc.

Encara et falten motius per inscriure’t a la PIA&GO?

Aquest diumenge 7 de novembre, l’Estadi d’atletisme Tossols Basil acollirà més de 800 persones en un acte solidari per l’educació dels infants i joves en risc d’exclusió, organitzat per l’Escola Pia de Catalunya.

L’acte, obert a tothom, convida a tots els participants a sumar 10.000 quilòmetres, caminant o corrent, en favor de la mateixa causa. Per fer-ho, el dia 7, amb sortida i arribada a l’Estadi es podran fer dos recorreguts, un de 5km i un altre de 10km, per descobrir l’entorn. Una aplicació mòbil, creada especialment per a l’esdeveniment, permetrà a tots els participants sumar els quilòmetres fets entre les 8h del matí i les 14h. A més de les persones que es trobaran presencialment a Olot, la Pia&Go 2021 ja té més de 1.500 inscrits que hi participaran des de diferents punts del territori.

Segons el Ferran Sala, director de l’Escola Pia d’Olot, “acollir la Pia&Go és una oportunitat d’obrir les portes de casa nostra a la comunitat educativa de l’Escola Pia de tot el territori i a tots els veïns i veïnes d’Olot.

La iniciativa compta amb el suport de l’Ajuntament d’Olot i també, amb la col·laboració de l’empresa de serveis alimentaris Aramark que farà un donatiu a la causa  de 15.000 euros si, entre tots els participants, s’assoleix el repte de fer 10.000 quilòmetres.

Els recursos econòmics recaptats en darreres edicions de la PIA&GO han anat destinats a diferents projectes educatius que han fet possible que infants i joves en risc puguin gaudir de les mateixes oportunitats. L’educació en el lleure durant l’estiu n’és un exemple, però també garantir la continuïtat formativa de l’alumnat en estudis postobligatoris, entre d’altres.

La PIA & GO és un esdeveniment transversal que reuneix tota la comunitat d’Escola Pia de Catalunya i obert a tothom, on aportar un granet de sorra, caminant o corrent, a una mateixa causa. Alumnes, famílies, antics alumnes, educadors, voluntaris i tothom que ho desitgi poden sumar-se a la iniciativa, participant des qualsevol localitat de Catalunya o del món!

També es pot participar fent un donatiu a través del web: piaandgo.escolapia.cat.