T’acompanyem en la teva formació professional, ara online!

L’Escola Pia de Catalunya ja ha obert les inscripcions de la Formació Professional Online que començaran la seva activitat aquest febrer coincidint amb l’inici semestral de les universitats. Aquesta formació online  complementarà l’oferta de cicles formatius en modalitat presencial.

Amb aquesta aposta es pretén millorar la formació en qualsevol moment i des de qualsevol lloc així com millorar les competències professionals, socials i personals dels alumnes inscrits.

La modalitat de Formació Professional a distància pretén també apropar aquests estudis a professionals en actiu que vulguin reciclar-se en algun àmbit concret, millorar la seva formació i fins i tot la possibilitat de complementar el procés d’assessorament i reconeixement acadèmics dels aprenentatges adquirits amb l’experiència laboral.

Enguany s’iniciaran els semestres del CFGS de Màrqueting i Publicitat, el CFGS d’Administració i Finances i el Grau Superior de Dietètica Especialitzada en Nutrició Esportiva.

L’Escola Pia de Catalunya aposta per un format d’inscripció oberta, vol dir que, les inscripcions romandran obertes permanentment per tal que els alumnes interessats puguin inscriure’s en qualsevol moment i començar el curs amb l’inici del semestre més pròxim.

La Formació Online que s’imparteix a la Institució segueix els principis pedagògics de la flexibilitat, la interactivitat, l’autoaprenentatge, l’aprenentatge cooperatiu, l’atenció individualitzada a través de l’acompanyament docent i la supervisió dels alumnes.

Podeu trobar més informació sobre cadascun dels cursos en aquest enllaç.