Estrenem L’Hora Del Pati, el canal de Podcast de l’Escola Pia

L’Escola Pia estrena un nou canal de comunicació. L’Hora Del Pati. Un podcast per famílies, alumnat, educadors i educadores… en definitiva, un podcast per tothom.

L’Hora del pati és un espai per reflexionar sobre temes educatius que siguin d’interès. Per opinar, canviar d’opinió, per pensar… i també riure una estona, perquè no?

Un podcast educatiu amb càpsules de deu minuts de durada.

De moment podreu trobar dos capítols sobre la Formació Professional. Parlem amb en Roger Simona, alumni de l’Escola Pia Sarrià que ha cursat diversos Cicles Formatius d’esport i també amb l’Àlex Huertas, alumni de l’Escola Pia de Mataró i CEO de la marca d’ulleres Northweek.

L’Hora Del Pati tindrà una freqüència bimensual. Sortirà cada dos dimecres a la matinada.

Si vols estar informat o informada de totes les novetats, segueix-nos i no et perdis cap Hora Del Pati!