//Més de 500 alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Pia caminen per la Pau entre Vilanova i Sitges

Des de fa 28 anys, se celebra la Caminada per la Pau coincidint amb el dia de Sant Josep Calassanç.

Sota el lema “Dos mons en un mar”, alumnes de tot Catalunya van caminar i realitzar activitats en una jornada de convivència i reflexió. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és ajudar els alumnes a ser conscients que tots podem fer coses per aconseguir la PAU, petites accions són transformadores i ens ajuden a mobilitzar-nos.

La Caminada per la Pau és una activitat totalment voluntària que s’ofereix als alumnes de 4t d’ESO de les 20 escoles de l’Escola Pia Catalunya. Durant l’acte de cloenda es realitza la lectura d’un manifest preparat pels alumnes amfitrions, enguany de l’Escola Pia Vilanova i de l’Escola Pia Sitges.

Aquest any el lema “DOS MONS EN UN MAR” pretenia conscienciar i sensibilitzar sobre quins són els motius que hi ha al darrere del camí d’un refugiat, que obliguen a milers de persones a fugir de casa seva.

2018-12-03T13:39:04+00:00