Gairebé 20.000 alumnes comencen un nou curs

Aquest dilluns hem tornat a obrir un nou curs escolar. Gairebé vint mil alumnes de totes les escoles comencen una nova etapa. Nous projectes i nous mestres que acompanyaran acadèmicament i personalment a tots els alumnes.  També un nou curs on els alumnes encaren amb un nou calendari i sense mesures Covid.

Els més petits també obren una nova etapa, I3. De fet, Escola Pia de Calella, va acollir els alumnes d’infantil divendres abans de començar el curs perquè els infants poguessin conèixer l’aula, els mestres i companys/es.

Des de l’Escola Pia ajudem a afavorir aquest procés d’una manera positiva a través del vincle. Oferim una atenció personalitzada i adaptada a cada realitat perquè cada infant i família trobi en la nostra institució l’acompanyament que necessita.