Del 20 al 24 de maig l’oferta de Formació Professional i de Batxillerat de l’Escola Pia de Catalunya estarà present a la #FIRACAMPUSVIRTUAL, la plataforma virtual organitzada com a alternativa al Saló de l’ensenyament.

Davant de l’estat d’alarma a causa de la COVID-19, el saló de l’ensenyament tal com l’havíem conegut fins ara s’ha hagut d’anul·lar. En substitució d’aquest esdeveniment que l’any passat va rebre la visita de 88 mil persones, se celebrarà una fira virtual on els futurs estudiants podran conèixer tota la informació i on rebran atenció personalitzada per part dels docents de Batxillerat i Formacions Professionals.

La iniciativa d’aquest esdeveniment en línia sorgeix de la “voluntat i vocació de continuar donant un servei de gran rellevància a joves i estudiants per tal d’ajudar-los a prendre una decisió clau per al seu futur” diu Laura Pararols, directora de FiraCampusVirtual en una entrevista al Diari Ara.

En un moment tan important com és el de triar estudis, els alumnes necessiten el màxim suport i coneixement de totes les propostes i opcions possibles. Per això, Escola Pia, ha decidit estar present en un nou format.

L’Escola Pia de Catalunya oferta una vintena de Cicles Formatius de Grau Superior, alguns d’ells també es poden cursar en format presencial. També compta amb totes les modalitats de batxillerat.

Aquí trobareu algunes informacions útils per tal d’accedir a la fira.

Si ja tenia una entrada pel saló de l’ensenyament, segueix sent vàlida?

Sí, és vàlida i se’t reemborsarà el 50% del preu d’adquisició.

Horaris?

Del dimecres 20 al dissabte 23 de maig de 10 h a 20 h. El diumenge 24 de maig, de 10 h a 17 h.

L’entrada és d’un sol dia?

L’entrada et dona accés al FiraCampusVirtual durant els 5 dies íntegres de saló i dins l’horari de celebració.

Com puc accedir al FiraCampusVirtual si tinc un codi promocional?

Cal introduir el codi en el procés de compra d’entrada. En el PDF de l’entrada adjunta hi trobaràs el localitzador que hauràs d’utilitzar en el registre de la plataforma FiraCampusVirtual.

Com puc accedir al FiraCampusVirtual si tinc una invitació en paper?

Cal introduir el codi localitzador, que trobaràs a la banda esquerra del QR, durant el registre a la plataforma FiraCampusVirtual.