La desena edició de la Mostra Audiovisual ja té finalistes i ara és el torn del públic per escollir els seus favorits. Com ja és habitual, els treballs presentats s’han classificat en 5 categories diferents: Videoart, Curtmetratge de ficció, Espot, Documental i Videojoc.

S’hi han presentat més de 50 treballs d’alumnes de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat i de Cicles formatius de l’Escola Pia i d’altres escoles.

El jurat ja ha triat els projectes finalistes i durant la setmana vinent, triarà els projectes que guanyaran una beca per la Summer School de l’ESCAC. A la vegada, el públic pot votar els seus treballs preferits, que guanyaran l’entrada a un festival de cinema d’àmbit estatal.

Per triar els vostres projectes preferits podeu dirigir-vos a aquest enllaç. Teniu temps fins al divendres 21 de maig per votar.

Els guanyadors es coneixeran a la Gala en línia que es retransmetrà a través del canal de YouTube de l’Escola Pia de Catalunya el dia 26 de maig a les  20h.