//Dos alumnes de l’Escola Pia Nostra Senyora, entre els guanyadors de les proves Cangur

El Miquel Nasarre Budiño, de 1r de Batxillerat tecnològic, ha quedat SEGON de Catalunya, i en Lucas Bartolomé Grosso del 2ESO B ha quedat VUITÈ. Les proves Cangur són un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès.[Viquipèdia] Segons l’opinió dels organitzadors, les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

La primera edició a Catalunya es realitzà l’any 1996 amb 1.000 alumnes i 100 escoles. L’edició de 2015 tingué 24.449 alumnes d’entre 3r d’ESO i 2n de Batxillerat, d’un total de 651 centres catalans.

Proves Cangur

2018-05-10T10:23:27+00:00