Primer dia de curs a la nova Primària de l’Institut José Calasanz, a Mexicali

//Primer dia de curs a la nova Primària de l’Institut José Calasanz, a Mexicali

Aquest mes d’agost han començat les classes de primer de Primària a l’Institut José Calasanz de Mexicali, que fins ara impartia els tres cursos d’Educació Infantil.  Aquesta escola, que depén de la Viceprovíncia de les Califòrnies, es troba en un dels barris més desfavorits de la ciutat de la Baixa Califòrnnia, just al costat de la frontera amb els Estats Units. L’escola va començar a funcionar l’any 2014 amb uns barracons i un pati pels més petits. En l’actualitat, hi ha prop de 100 alumnes a tot el centre.

Les noves instal·lacions permeten la continuïtat pedagògica. L’objectiu, a mig i llarg termini, és poder fer una escola que englobi el cicle d’Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat.

Aprofitant que l’inici de classes coincidia amb l’eclipsi de sol, el Pare Valls, científic i educador, va explicar els més petits en què consistia aquest fenòmen.

2017-09-04T15:14:51+00:00