David Andrés, al programa “Economia en colors” de TV3

//David Andrés, al programa “Economia en colors” de TV3

David Andrés, alumne de 1r de Batxillerat de l’Escola Pia Sarrià-Calassanç, participa en el programa “Economia en colors” de TV3 dedicat a Quines seran les feines del futur? En parlen amb l’enginyer informàtic Josep Maria Ganyet, l’emprenedor Xavier Verdaguer. Amb tots tres parlen sobre les feines del futur i quines necessitats tindrà la societat.

Podeu veure el programa aquí.

El David, juntament amb l’Àlex Sicart i l’Elsa Rodríguez, van guanyar l’Audi Creativity Challenge, la competició d’idees creatives impulsada per Audi per fomentar el pensament innovador entre els adolescents i promoure solucions a reptes de la societat actual, amb el seu projecte SHARGE, el qual proposa una aplicació col·laborativa per compartir la càrrega dels cotxes elèctrics en qualsevol lloc i situació.

L’estiu passat, com a premi, van gaudir d’una estada d’un mes a Silicon Valley, en la qual els 3 alumnes van poder desenvolupar el seu projecte i visitar algunes empreses punteres com Google o Facebook.

2017-11-21T19:25:58+00:00