Celebrem la IV Festa de les Arts!

//Celebrem la IV Festa de les Arts!

El passat 30 de maig, l’Escola Pia Nostra Senyora va acollir la celebració de la IV Festa de les Arts. Més de 300 persones omplien la sala d’actes, provinents de més de 15 escoles de la nostra institució. Alumnes de tots els cursos, famílies, educadors… van gaudir d’un espectacle ple d’humor, màgia, música i dansa, presentat per dos alumnes d’aquesta escola. Però sobretot van poder visitar l’exposició amb els treballs finalistes de les diferents categories convocades: dibuix, pintura, escultura i fotografia. En el marc de la Festa de les Arts també s’entreguen els premis literaris de la institució (poesia i prosa). Jurat especialitzat format per educadors i educadores de l’Escola Pia atorguen els premis però el públic, el dia de l’acte, també fa la seva votació i entrega un premi.

LA FESTA DE LES ARTS, UN MOMENT I UN ESPAI ON L’ALUMNAT, LES SEVES FAMÍLIES I EL PROFESSORAT DE L’ESCOLA PIA DE CATALUNYA CELEBREM LA CREATIVITAT.

Si voleu conèixer els guanyadors, cliqueu en les categories:

Premis Literaris

Petit Premi

Premis Artístics

Us deixem algunes imatges de la gran festa, que va comptar amb actuacions d’alumnes del Batxillerat Artístic de l’Escola Pia de Nostra Senyora, la intervenció del seu director, Ricard Coma, i del secretari general de les Institucions Educatives, Antoni Burgaya.

2018-07-06T15:42:37+00:00