En Manel Pagès va fer estimar la llengua al Jordi Agustí i al Marc Vidal, alumni de Sant Antoni

En Jordi Agustí i Marc Vidal tenen més d’un punt i de dos en comú. Alguns, de ben obvis: tots dos són periodistes, es dediquen a la Política i són responsables d’equip. D’altres vincles que els uneixen potser són menys coneguts: tots dos són Alumni Escola Pia Sant Antoni, on malgrat els 5 anys de diferència, van coincidir en els Grups d’Amistat. En Jordi va ser monitor del Marc i tots dos reconeixen que, en aquella etapa escolar, d’alguna manera, es va despertar la vocació professional que dormia en ells. En Manel Pagès, que va ser el professor de Llengua Castellana de tots dos i ja jubilat, té molt a veure. Els va fer estimar la llengua, fer-se preguntes, analitzar i debatre el que passava al seu entorn i descobrir la importància de saber comunicar-se. Avui, en Marc i en Jordi, reconeguts professionals, reconeixen amb orgull la petjada que l’Escola Pia Sant Antoni va deixar en ells i no només a nivell professional.