//Alumnes de l’Escola Pia de Sarrià, ambaixadors en el Fòrum del Parlament Juvenil Europeu

Júlia Saiz, l’Hèctor Serrano i l’Anna Farrés, alumnes de 1r de Batxillerat, participen en el Forum Internacional del Parlament Europeu Juvenil (EYP) que s’ha celebrat del 9 al 15 de setembre, a Mechelen, Bèlgica. Els tres alumnes van ser seleccionats al concurs Nacional després de classificar-se en els primers llocs en la Sessió Regional.

Durant aquests 6 dies han participat en diferents debats, i finalment en una Assemblea com eurodiputats, juntament amb altres joves d’arreu d’Europa.

Amb més de 22 països i 80 eurodiputats, l’Hèctor, la Júlia i l’Anna treballen en els seus commites: transport, afers estrangers i llibertats civils.

El Parlament Juvenil Europeu és una organització apartidista i sense ànim de lucre, establerta l’any 1987 a França i al 2007 a Espanya. El principal objectiu és animar als joves entre 15 i 17 anys a tenir un pensament crític i iniciativa política-social europea. Com a ciutadans del futur, la experiencia del EYP invita als joves a interesarse per l’actualitat i procés democràtic, i a adquirir un pensament independent i crític. La

L’Escola Pia Sarrià s’ha classificat per la Sessió Nacional de Mallorca (2016), quedant primers de Catalunya, la de Girona (2017) i la de Còrdova (2018) quedant en aquesta primers de la ciutat de Barcelona i sisena d’Espanya.

2018-11-01T08:38:06+00:00