//Alumnes de l’Escola Pia de Sarrià i de l’Institut Jose Calasanz treballen junts aquest curs

Els alumnes de primer i segon de Primària de l’Instituto Jose Calasanz, a Mexicali (Viceprovíncia de Les Califòrnies), i els alumnes de primer de Primària de l’Escola Pia de Sarrià s’han convertit en companys aquest curs.

I què fan els companys? El primer de tot, conèixer-se, saber el seu nom i les seves aficions. Per això, uns i altres s’han fet un autoretrat i l’han compartit. Els dibuixos han volat a banda i banda de l’oceà i, des de fa uns dies, els alumnes catalans han trobat un espai a un passadís de Mexicali i els mexicans, a un taulell de Barcelona.

També ens hem explicat com hem celebrat Sant Josep Calassanç el passat novembre, amb petits videos que ensenyaven com és la nostra aula i un dia d’escola. Ara, toca posar-se a treballar de valent. Hem escollit un llibre, ¿Qué está pasando allá arriba?, que llegirem plegats. Per celebrar Sant Jordi, el proper mes d’abril, farem activitats conjuntes sobre el mateix.

2019-04-12T11:50:23+00:00