//Alumnat de l’Escola Pia participa en una jornada de formació audiovisual a l’ESCAC

Aquesta jornada té lloc per tal de reforçar coneixements i inquietuds en el marc de la Mostra Audiovisual que l’Escola Pia de Catalunya organitza per 8è any consecutiu. Se celebra en 3 dies diferents a la seu de l’ESCAC a Terrassa: dimecres 9, dijous 17 i dijous 24 de maig. Hi articiparan alumnes de Batxillerat i 4t d’ESO de Sitges, Terrassa, Mataró, Barcelona i Caldes de Montbui.

Hi haurà tallers de fotografia, direcció artística i so amb professionals i docents de les diferents disciplines.

La Mostra Audiovisual en què s’emmarca la jornada té l’objectiu de donar a conèixer els projectes audiovisuals més distingits, elaborats pels estudiants en els gèneres de documental, ficció, publicitat i videoart. Es pretén potenciar la creativitat entre el jovent i l’interès envers el sector de l’audiovisual.

2018-05-16T13:16:00+00:00