Una alumna de Vilanova dissenya la carpeta de l’alumnat del proper curs!

/, Papers/Una alumna de Vilanova dissenya la carpeta de l’alumnat del proper curs!

Cada curs, l’alumnat d’Escola Pia de Catalunya llueix la mateixa carpeta. Des de P3 a Batxillerat i Cicles Formatius, tots i totes porten el mateix disseny. El proper 2019-2020, prop de 20.000 alumnes, per primer cop, lluiran la que ha dissenyat una companya seva, l’Anna Inocencio, de 3er d’ESO d’Escola Pia Vilanova.

Enguany, hem obert un procés participatiu i innovador en què ells mateixos ens han presentat propostes de manera voluntària. N’hem recollit 62! Un jurat professional ha escollit cinc finalistes. Durant un mes, delegats i delegades van passar per totes les classes per recollir el vot de tots els seus companys i companyes:  l’alumnat de totes les nostres escoles va votar i escollir el disseny guayador que ha estat el de l’Anna.

La nostra alumna, amb el dissenyador del nostre departament de Comunicació, han adaptat la seva proposta al format final que lluiran carpetes i carpesans de diferents mides a partir de setembre!

Més informació:

2019-05-22T22:32:30+00:00