Carpeta2018-11-23T10:28:30+00:00

TRIEM LA NOVA CARPETA DE L’ ESCOLA PIA

• Les mides de treball per a la proposta de disseny són de 26cm cada cara i un llom de 2cm. Plantilla adjunta a l’enllaç.
  • El disseny podrà ser únicament presentat en algun d’aquests formats: jpg, png o pdf.
  • La proposta ha d’incloure l’imagotip (símbol) de l’Escola Pia, adjunt a l’enllaç al llom de la carpeta.
  • El disseny ha d’incloure el nom ‘Escola Pia de Catalunya’. L’aplicació d’aquest nom pot ser en qualsevol format i estil.

SELECCIÓ I VOTACIÓ

1ª Fase

Una comissió d’Escola Pia de Catalunya recollirà totes les propostes i les prepararà en un format per enviar a les escoles. En el cas que es rebi un volum elevat de propostes, aquesta comissió farà una primera selecció, que és la que serà sotmesa a votació per part de les escoles.

2ª Fase

Es faran arribar a les escoles les propostes de carpetes que se sotmetran a votació. Els delegats/des representants de cada escola hauran de recollir la valoració de l’alumnat de la seva escola, a través dels delegats/des de les classes.

3ª Fase

A la reunió de delegats/des d’Escola Pia del 25 de febrer, cada escola compartirà el resultat de la seva escola. Es sumaran totes les prioritzacions i la que surti més votada serà la carpeta del curs 2019-2020.