CONCURS CARPETA ESCOLA PIA

• El disseny podrà ser únicament presentat en algun d’aquests formats: jpg, png o pdf.

SELECCIÓ I VOTACIÓ

1ª Fase

Una comissió d’Escola Pia de Catalunya recollirà totes les propostes i les prepararà en un format per enviar a les escoles. En el cas que es rebi un volum elevat de propostes, aquesta comissió farà una primera selecció, que és la que serà sotmesa a votació per part de les escoles.

2ª Fase

Es faran arribar a les escoles les propostes de carpetes que se sotmetran a votació. Els delegats/des representants de cada escola hauran de recollir la valoració de l’alumnat de la seva escola, a través dels delegats/des de les classes.

3ª Fase

Es sumaran totes les prioritzacions i la que surti més votada serà la carpeta del curs 2021-2022.