L’ex alumna i actual professora en pràctiques de l’Escola Pia de Terrassa s’endú la doble medalla als Jocs Paralímpics de Tòquio.

La Terrassenca va aconseguir la medalla de plata en la cursa de 100 m lliures fa uns dies i després va sumar el bronze amb la prova  de 100 metres en l’estil papallona.

Aquests són els quarts Jocs Paralímpics en els quals participa la Sarai i amb aquestes dues ja suma un total de vuit medalles olímpiques.

Fa uns mesos, la Sarai ens confessava en una entrevista en què es dirigia als alumnes de 6è que participaven en la JEIC que, “de vegades l’esport és un sacrifici perquè els entrenaments no són un dia puntual, sinó que són un esforç del dia a dia. Cal compaginar estudis, l’esport, la meva vida personal i tota aquesta rutina tan complicada. El més important és marcar-se un objectiu i tenir clar quin és per saber si estàs predisposada a donar-ho tot per aconseguir els teus objectius”.

Per tot aquest esforç, felicitats, Sarai!

Si voleu veure l’entrevista completa de la JEIC, segueix aquest enllaç.

#alumniEscolaPia