L’Escola Pia de Catalunya, és una institució educativa i social que té vint escoles arreu del territori català. Però la veritat, és que és molt més que tot això.

Un cop, els alumnes – sobretot a 4t d’ESO i de Batxillerat- finalitzen els seus estudis, tenen l’oportunitat de seguir vinculats d’alguna manera o altra a l’Escola Pia. Els joves, tenen la possibilitat de seguir estudiant CFGS o participar en algun dels voluntariats des de l’àrea de lleure o des de l’acció social en alguna de les nostres entitats o fundacions… Per això, des de l’any passat s’ha engegat la Xarxa Alumni de l’Escola Pia que pretén donar a conèixer totes aquestes activitats i espais als futurs Alumni de la Institució.

A més a més, la xarxa ens permet seguir fent créixer la comunitat de l’Escola Pia, en la qual cada any es graduen al voltant de 1100 alumnes per incorporar-se al món laboral o seguir cap a altres estudis superiors.

Aquest any, l’Escola Pia d’Olot, l’Escola Pia de Tàrrega, l’Escola Pia de Balaguer i l’Escola Pia Luz Casanova han convidat a antics alumnes per presentar-los totes aquestes novetats a través d’unes enquestes i preguntes per conèixer més sobre els interessos d’aquests joves.

Una de les idees per seguir connectats ha sigut la de realitzar una llista d’Spotify en la qual hi trobaran tots els “hits” d’aquesta generació que acaba aquest any a les nostres escoles.

Si la voleu escoltar, només heu de clicar, aquí!