VOLUNTARIAT

Voluntariat en el lleure
Voluntariat puntual

Formació

Et Cal titulació per a dur a terme les tasques de voluntariat?

Des de l’Escola Pia de Catalunya, a traves de la Xarxa 1597, t’oferim els cursos de monitor i de director d’activitats de temps de lleure

Acompanyament i assessorament

Vols fer voluntariat però no saps ni on ni com?

T’acompanyem i assessorem perquè puguis iniciar la teva vivència com a voluntari.

Ofertes de voluntariat ales Fundacions

T’agradria viure una experiècia de voluntariat d’acció social a Catalunya o en d’altres països?

T’ajudem a trobar els projectes que s’adeqüen als teus interessos i disponibilitat

Ofertes de voluntariat en el lleure

Vols ser monitor d’esplai, d’agrupament, de colònies o de casals de vacances

L’Escola Pia té ofertes per a tu, i des de la Xarxa 1597 t’ajudem a trobar-les i a preparar-te.

Crides de la voluntariat puntual

Al llarg del curs et farem arribar les crides de voluntariat per a accions puntuals (actes solidaris, mentoratge, festes i celebracions…) perquè no te’n perdis ni una

Apunta’t al quinze noranta-set!

Sigues protagonista de la xarxa d’antics i antigues alumnes de l’Escola Pia.

Omple aquest formulari, i passaràs a formar part de la comunitat d’antic alumnat de l’Escola Pia de Catalunya: un espai on créixer, compartir i viure experiències.

APUNTA’T

No hi pots faltar

quinze
noranta-set
xarxa EPC

És un espai de trobada de totes aquelles persones que formen o han format part de l’Escola Pia i que volen continuar creixent amb ella i fer-la créixer.

Per qualsevol dubte i consulta ens trobaràs a
1597@escolapia.cat