PUNT DE TROBADA

Dóna’t a conèixer
Implica’t

Activitats lúdiques

Vols fer una trobada amb els teus antics companys d’escola?

Parlem-ne

Comparteix els teus interessos

T’agrada el pàdel, la muntanya o la dansa, i busques persones amb qui compartir-ho? Et falta un pivot per a completar l’equip de bàsquet? Vols organitzar un grup per anar a visitar museus? Toques un instrument i t’agradaria formar un grup? Tens un equip de futbol, però us falta un camp on poder jugar?

A través del quinze noranta-set pots mirar de resoldre-ho!

Aprofundeix

Et ve de gust trobar-te amb altres persones per a reflexionar sobre els reptes socials, l’espiritualitat, les teves experiències vitals?

L’Escola Pia de Catalunya a través del quinze noranta-set t’ho posa fàcil.

Dona’t a conèixer

Tens un negoci, i vols donar a conèixer el teu producte o servei? Et calen treballadors? Vols fer networking en un entorn on comparteixes valors?

El quinze noranta-set és el teu lloc on fer-ho!

Implica’t en l’escola Pia

Vols participar en l’Escola Pia, tant a nivell local, com a nivell català?

El quinze noranta-set et dóna l’oportunitat.

Apunta’t al quinze noranta-set!

Sigues protagonista de la xarxa d’antics i antigues alumnes de l’Escola Pia.

Omple aquest formulari, i passaràs a formar part de la comunitat d’antic alumnat de l’Escola Pia de Catalunya: un espai on créixer, compartir i viure experiències.

APUNTA’T

No hi pots faltar

quinze
noranta-set
xarxa EPC

És un espai de trobada de totes aquelles persones que formen o han format part de l’Escola Pia i que volen continuar creixent amb ella i fer-la créixer.

Per qualsevol dubte i consulta ens trobaràs a
1597@escolapia.cat