FORMACIÓ PER LA VIDA

En xarxa
De la formació a la professió

Espai d’estudi

Et cal un espai on estudiar? Vols un despatx on fer treballs en grup, i no saps on?

El quinze noranta-set disposa d’espais en diversos punts de Catalunya, oberts a donar resposta a les teves necessitats.

En xarxa

Vols conèixer altres persones que estudien o han estudiat el mateix que tu

Acabes d’arribar a la universitat, i t’agradaria que algun alumne/a que ja hi porta un temps t’acompanyi en l’adaptació? El quinze noranta-set te’ls busca.

De la formació a la professió

T’agradaria conèixer l’experiència de persones que han estudiat el mateix que tu, i ara estan treballant?

T’interessa posar-te en contacte amb algú d’un sector professional determinat, per tal que t’expliqui com és per dins? Demana’ns-ho!

Apunta’t al quinze noranta-set!

Sigues protagonista de la xarxa d’antics i antigues alumnes de l’Escola Pia.

Omple aquest formulari, i passaràs a formar part de la comunitat d’antic alumnat de l’Escola Pia de Catalunya: un espai on créixer, compartir i viure experiències.

APUNTA’T

No hi pots faltar

quinze
noranta-set
xarxa EPC

És un espai de trobada de totes aquelles persones que formen o han format part de l’Escola Pia i que volen continuar creixent amb ella i fer-la créixer.

Per qualsevol dubte i consulta ens trobaràs a
1597@escolapia.cat