SUMMEM 2018-04-04T09:25:41+00:00

EL PROJECTE

PARLEN DEL SUṀṀEM

INFORMACIÓ PEDAGÒGICA

“Escriure clar, parlar bé, saber dir que no: això cal ensenyar” (La Contra, La Vanguardia)

By | febrer 19, 2018|Categories: summem_info|

Victòria Marsick és professora de professors. Codirectora del J.M Huber Institute i directora del programa Organització i Lideratge, a la Universitat de Colúmbia (NY). Us recomenem aquesta entrevista Victoria Marsick

PER SABER-NE MÉS

Resum dels set “principis” transversals que haurien d’orientar la creació dels entorns d’aprenentatge, són fruit d’un procés rigorós de recerca  des de les ciències de la cognició, l’emoció i la biologia.

Quina educació necessitem per al segle XXI? Quin és el propòsit de l’educació en el context actual de transformació social? Com s’hauria d’organitzar l’aprenentatge?
Aquestes són les preguntes que han inspirat les idees que es presenten en aquesta publicació de la UNESCO.

SUṀṀEM EN NÚMEROS

Escoles