V Rodada Solidària a Sabadell

Pàgina inicial/Social/V Rodada Solidària a Sabadell

La Rodada serà el diumenge 12 de novembre d’enguany i serà la cloenda de la Setmana Solidària que començarà el dilluns 6 a l’Escola Pia de Sabadell, que organitzen l’escola i Educació Solidària subseu Sabadell, i l’inici de la campanya de beques del Senegal. Aquesta setmana solidària serveix per sensibilitzar i conscienciar als alumnes de la importància de l’educació i la seva participació en les beques.

A la Rodada hi poden participar totes les persones sense cap límit d’edat que portin patins, monopatins, bicicleta…sempre que vinguin degudament protegits.

La Rodada sortirà des de la Plaça del Vallès, a les 10 del matí, i recorrerà el carril bici des de la Ronda Ponent fins la Gran Via on es donarà la volta i acabarà una altra vegada a la Plaça del Vallès, on hi haurà tallers i activitats musicals.

Els beneficis de la rodada són per les activitats i els actes de la setmana que organitzen i per les beques per l’Escola Sainte Thérèse de Sokone. A més, cal destacar que hi participaran més d’un centenar de persones i que es compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell i el patrocini de Casa Ametller, Pa natural i Consum.
Serà un dia important per col·laborar en una bona causa, i sobretot, per passar-s’ho molt bé!

2017-11-21T19:27:13+00:00