Pàgina inicial/Social/El 29 d’octubre se celebra la primera cursa solidària de l’Escola Pia, la PIA&GO.

L’Escola Pia de Catalunya llença un projecte per fer dels hàbits saludables i la solidaritat un binomi capaç de transformar-se en ajudes per a una causa concreta: la PIA&GO.

El projecte proposa el seu primer repte col·lectiu: una cursa solidària. Diumenge 29 d’octubre, a Mataró, us esperem a tots els amics de l’Escola Pia per sumar kilòmetres a favor de persones refugiades i desplaçades. Famílies, alumnes, ex alumnes, personal… tots i totes podeu participar caminant, corrent o en bicicleta. Però també ho pots fer com a voluntari o col·laborador. Hi haurà diferents nivells de dificultat perquè aquest és un projecte de tots!

Els kms que sumem aquest dia es transformaran en aportacions gràcies als nostres patrocinadors i, si superem el repte proposat, es destinaran als diferents projectes de les fundacions de l’Escola Pia de Catalunya que treballen per l’acollida de refugiats i desplaçats.

Us podeu inscriure a través de la WEB   i podeu seguir el dia a dia de la cursa, a més a més de a través de les xarxes socials habituals, al nou grup de Facebook de la PIA&GO . També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del mail salutsolidaria@escolapia.cat.

La cursa PIA&GO neix de la voluntat de crear una comunitat de persones interessades en fer que l’exercici físic sigui també un motor per promoure accions solidàries.

2017-11-02T09:14:57+00:00