Molt més que escoles

Pàgina inicial/Papers/Molt més que escoles

Quan el Capítol Provincial 2015 va aprovar la creació de l’Equip de Govern, entenia aquest com a un òrgan de direcció de l’Escola Pia a on estiguessin representades totes les àrees i entitats on es present l’Escola Pia de Catalunya.

Una d’aquestes àrees és sobradament coneguda per la seva llarga historia i visibilitat: l’Àrea Educativa, que aculls els col·legis on un bon nombre de persones realitzen la seva feina cada dia de la setmana.

Però hi ha altres àrees, que pel seu volum no són tant conegudes. Per aquest motiu hem creat un mapa de l’escola pia de Catalunya, a on podeu trobar aquestes altres presències i entitats escolàpies, que potser no us són tant familiars.

Sabíeu que l’Escola Pia té, entre Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat, 21 pisos des d’on les Fundacions Servei Solidari (a través del programa Pont Jove) i la Fundació Benallar, ofereixen llar a joves extutelats, famílies migrants i refugitas?

Sabíeu que si aneu a dinar al restaurant Semproniana de la cuinera Ada Parellada, les verdures que menjareu són de l’hort de la Fundació Benallar, en el que els migrants que estan tramitant el permís de residència, reben formació en jardinera i horticultura?

Sabíeu que podeu gaudir d’una bona funció als dos teatres, amb programació estable, que hi ha en espais de escolapis de Barcelona:  el Teatre Calassanç del carrer sant Quintí, o al Teatre Raval de la Parròquia del Carme?

Podeu veure el mapa de les presències i realitats de l’Escola Pia Catalunya a:

O bé seguint el següent enllaç: https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=ca&mid=13lRpsFjETTnaxSs0YafvNxdEdlWzgurW&ll=41.932846586829335%2C1.6048639781899965&z=8

2018-03-19T17:10:28+00:00