Mai no hi ha prou motius per deixar de somriure

Pàgina inicial/Papers, Pastoral, lleure i voluntariat/Mai no hi ha prou motius per deixar de somriure

Cristina Santos, tutora Escola Pia de Calella

“El passat 6 d’octubre era el Dia del somriure, i quina millor manera que fer-ho d’una manera divertida a prop de les persones que més estimem? Així doncs, a l’escola vam preparar un photocall on nens, nenes, pares, mares, avis, mestres, amics, amigues… s’hi podien posar amb qui volien, i posar-se el somriure que més els agradés. I és que somriure ens aporta molts beneficis començant per afavorir una actitud positiva i per contagiar-la a tots aquells que tinguem al costat. Mai no hi ha prou motius per deixar de somriure, per molt que ens sembli que pugui costar en determinats moments”

La Lucia, de P4, ens deia que aquell dia s’ho havia passat molt bé perquè s’havia fet una foto divertida amb la mama i el papa i que ells també estaven molt contents.

A la Yaiza, de sisè, el que més li va agradar va ser el fet d’estar tots junts.

I a en Jan, de primer, li va encantar fer cares divertides. Preguntant a aquests nens i a d’altres, veiem que tot el que es va generar van ser emocions positives, tan essencials i imprescindibles per al nostre dia a dia.

2018-04-12T11:05:08+00:00