Aprenentatge cooperatiu, molt més que una moda

Pàgina inicial/Papers/Aprenentatge cooperatiu, molt més que una moda

Des de fa tres anys, l’alumnat i professorat de les nostres escoles es troba immers en el SUMMEM, projecte d’innovació pedagògica que transforma la nostra manera d’aprendre i ensenyar. L’aprenentatge cooperatiu és un dels seus pilars: treballem en equip per saber buscar solucions, creem i participem cívicament en la societat.

La Marta Casabayó, coordinadora de Treball Cooperatiu i professora de l’Escola Pia de Caldes; el Jesús Nieto, coordinador de Treball Cooperatiu i professor de l’Escola Pia de Sarrià; i la Sandra Rodríguez, responsable del projecte d’Emprenedoria de la Fundació Servei Solidari, ens expliquen en què consisteix el treball cooperatiu, com el treballem a les aules i com el món professional valora les persones que saben treballar en equip, afrontar reptes i col·laborar.

Què és el treball cooperatiu? Per a què serveix?

Què aporta l’aprenentatge cooperatiu als alumnes? Què els pot aportar en el futur?

L’aprenentatge cooperatiu: una metodologia o un contingut d’aprenentatge?

El món del treball valora les habilitats i actituds de l’aprenentatge cooperatiu?

2018-07-04T10:44:32+00:00