Aplec Mou-te en Xarxa a Escola Pia Sarrià: un aplec de cine!

Pàgina inicial/Papers, Pastoral, lleure i voluntariat/Aplec Mou-te en Xarxa a Escola Pia Sarrià: un aplec de cine!

El passat diumenge 14 d’abril s’ha celebrat l’Aplec dels Grups Mou-te de l’Escola Pia de Catalunya a l’Escola Pia de Sarrià, la trobada anual de tots els que formen part del Mou-te. Com cada any, nens i nenes, joves, pares, monitors, mestres i famílies senceres provinents de diversos indrets de Catalunya ens vam trobar  per compartir un dia especial de celebració.

Aquest Aplec va ser la divuitena edició que es feia i el Mou-te d’Escola Pia de Sarrià en va ser l’amfitrió que ens acollí amb entrega i il·lusió, ens van organitzar mil activitats amb molta energia. Amb el lema “Una aplec de cine! Sigues el director de lla teva pròpia pel·lícula”, van preparar un conjunt d’activitats tot recreant l’ambient d’una autèntica pel·lícula de cinema. Els infants i joves van reproduir escenes de cinema i van crear la seva pròpia escena.

L’Aplec va moure més de 400 persones disposades a participar en qualsevol proposta que els fessin. Un petit esmorzar i el guió d’una pel·lícula van donar pas a la gran festa. Els participants van anar passant per diverses activitats durant el matí per deixar lliure la seva creativitat a través del món del cinema. A migdia va tenir lloc el dinar i després d’una activitat de tarda amb un berenar de coca i xocolatines es va donar la benvinguda a les diverses famílies i als Mou-te que encara no havien arribat. Tots plegats vam participar i gaudir dels jocs que es van anar des-envolupant al llarg de la tarda.

Un petit curt-metratge va donar fi a l’Aplec de cine  i amb la celebració final vam fer el traspàs de la “Vara que ens aplega”, Escola Pia Sarrià va lliurar la vara a Escola Pia TÀRREGA!!  proposant-los ser escola amfitriona de cara a l’Aplec del curs vinent. Tàrrega que  va rebre la vara amb molta il·lusió i ganes de muntar la moguda de l’Aplec un any mes. Amb Escola Pia Tàrrega, doncs, seguirem la tradició dels Aplecs Mou-te en Xarxa.

Va ser un gran dia de convivència, joc, música i festa que quedarà gravat a la història del Mou-te en Xarxa!  MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUI EL VAU FER POSSIBLE i sobretot al Mou-te Sarrià !!! Monitors i monitores, nens i nenes i a les coordinadores del Mou-te i de Pastoral !!

Equip del Mou-te en Xarxa

2018-07-06T15:44:08+00:00