Notícies‎ > ‎

L'oncòleg Joaquim Bellmunt, primer Premi Alumni de l'Escola Pia Sabadell

17 de març 2017, 4:01 publicada per Comunicacio Escola Pia

L'oncòleg Joaquim Bellmunt, director del Bladder Cancer Center de Massachussets, és el primer Premi Alumni de l'Escola Pia Sabadell. El guardó es va lliurar aquest dijous en una cerimònia que es va fer al mateix centre. El jurat, format per tres docents i tres membres de l'AMPA, van valorar tant el recorregut i els mèrits professionals de Bellmunt com la seva vinculació a l'escola i a la ciutat. Per la seva banda el periodista Ricard Ustrell va obtenir el "Reconeixement Jove Valor" dels premis.

Aquest guardó és una distinció pública organitzada conjuntament per l'escola i l'AMPA, i s'atorga a aquells antics alumnes que hagin destacat en la seva vida professional, social o acadèmica.

El propòsit del Premi Alumni és reconèixer la trajectòria de l'antic alumne/a i que serveixi de mirall per als actuals alumnes. A més, es vol agrair la tasca dels nostres professors i de la institució educativa.

Els candidats van ser proposats mitjançant un procés participatiu dels membres actuals de la comunitat, alumnes, antics alumnes, treballadors i famílies de l'Escola Pia de Sabadell.