Notícies‎ > ‎

Colònies Jordi Turull organitza els casals d’estiu de l’Escola Pia Sitges i Luz Casanova

13 de jul. 2015, 4:47 publicada per Comunicació Escola Pia   [ actualitzat el 14 de jul. 2015, 1:10 ]
Moltes escoles de l’Escola Pia de Catalunya ofereixen activitats d’estiu en el període de vacances. Unes activitats que emmarcades en els Casals d’Estiu permeten als infants i joves aprendre i créixer a través de l’educació en el lleure.

Colònies Jordi Turull fa més de 50 anys que organitza campaments, colònies i estades pedagògiques, i enguany s’embarca també en la gestió dels Casals d’Estiu de dues escoles: l’Escola Pia Luz Casanova de Barcelona i l’Escola Pia Sitges.

“S’han plantejat uns objectius pedagògics relacionats amb el treball  en grup i la importància de la participació a partir dels esports minoritaris adaptant les programacions a les possibilitats de cada casal i a les necessitats educatives de cada grup d’edat”, afirma Carlota Ramos, de Colònies Jordi Turull. Ramos explica que els equips de monitors estan formats per “persones amb experiència que provenen algunes vegades dels grups Mou-te!”.

I és que els infants i joves de les escoles de la Institució ja coneixen Colònies Jordi Turull; durant el curs escolar l’entitat de lleure organitza estades de colònies a la Casa de Pineta i a altres indrets, abastant la gran majoria de comarques de Catalunya. Podeu visualitzar els indrets on han estat els alumnes de l’Escola Pia de Catalunya en el següent mapa.