Notícies‎ > ‎

Colònies Jordi Turull 2012

25 de juny 2012, 1:38 publicada per Àngels Doñate   [ actualitzat el 26 de juny 2012, 5:11 ]

Durant el mes de juliol, prop de 700 nens i nenes i joves, entre 4 i 17 anys, participaran de les activitats de Colònies Jordi Turull, acompanyats per 120 monitors voluntaris. El 50% dels participants pertanyen a escoles de l'Escola Pia de Catalunya i la resta, de diferents escoles del territori.

Per poblacions d'origen: 265 nois i noies vénen de Barcelona, 70 de Mataró, 58 de Sitges, 32 de Terrassa, 22 de Granollers i la resta, d'altres indrets.

164 famílies han col·laborat econòmicament per tal que nens en risc d'exclusió social puguessin gaudir d'aquesta activitat: enguany, hi participaran 30 nois i noies en aquesta situació.

La primera quinzena de juliol els més petits (Infantons, entre 5 i 9 anys) disfrutaran d'activitats a Can Oliver Pontós, a l'Alt Empordà. Els qui tenen entre 10 i 13 anys, passaran la quinzena a la vall de Pineta (Osca) i els qui en tenen 15, faran Campaments a La Costassa Cerbi (Pallars Sobirà).

La segona quinzena, els nois i noies entre 10 i 13 anys aniran també a Pineta; els de 14 aniran a Umeenetxea (Bakio, Biscaia) o participaran en l'activitat Fentcamí (La Rectoria, Sant Salvador, Bianya). Els de 16 anys poden apuntar-se a la Gran Ruta (per la Vall de Benasc) o a la Caravana teatral (a Sant Martí de Llèmena). Els de 17 anys tindran una activitat específica anomenada Sensi (a Pineta).