Notícies‎ > ‎

Campanya de comunicació conjunta de l'Escola Cristiana de Catalunya

23 de gen. 2014, 8:25 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 23 de gen. 2014, 8:29 ]

"Neix una marca que ja és la de referència de l’ensenyament concertat a Catalunya per presència i implantació, amb 260.000 alumnes que representen un 66% de l’alumnat escolaritzat en centres concertats, però que vol ser també un referent de compromís, qualitat i equitat. Una proposta educativa que, des del missatge de Jesús i en un clima de llibertat, proposa un horitzó de sentit per a la persona, ofereix camins de creixement integral per a tothom i fa partícip de l’alegria de l’evangeli a qui se’n senti atret.Una proposta educativa que, arrelada en una fonda tradició, millora cada dia i innova per assolir un major i millor aprenentatge de l’alumnat, cercant la màxima personalització i adaptació a cada noi o noia.
Una escola orientadora, catalana i oberta al multilingüisme, que incorpora la dimensió digital i que té com a principal valor el professorat, compromès en la missió, la visió i els valors de l’escola, i en constant actualització professional"

Una proposta educativa que es fa palesa en 401 escoles arrelades al pobles, barris i ciutats dels 124 municipis i 36 comarques on són ubicades, amb presències de llarga trajectòria que poden arribar a acumular més de 300 anys d’història i que ofereixen accents diferents i distintes propostes de servei, amb valors propis i específics en cada cas.