Notícies‎ > ‎

Balaguer aplega a més de 1.100 alumnes a la Jornada d'Esport i Convivència

20 de maig 2016, 3:17 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 20 de maig 2016, 3:18 ]

L’Escola Pia de Balaguer acull avui la Jornada d’Esport i Convivència que aplega els alumnes de sisè de primària de tots els col·legis de l’Escola Pia de Catalunya. Més de 1100 alumnes i 120 professors de tot Catalunya, participen avui d’una jornada esportiva i de convivència amb alumnes i professors d’altres escoles.

La jornada s’ha iniciat a les 10 del matí amb l’arribada de tots els participants a la zona del recinte firal del pavelló d’Inpacsa. Els alumnes practiquen 22 activitats i modalitats esportives de tot tipus gràcies en bona part a la col·laboració d’una gran part d’entitats i clubs de la ciutat, així com de les institucions públiques de la capital de la Noguera.

L’acte de cloenda de la jornada, que es farà al pati de l’escola, serà un Trial Show que anirà a càrrec dels campions del Món, Marcel Justribó i Jordi Pascuet.