Notícies‎ > ‎

Aplec Mou-te de Catalunya a Granollers: ESFORÇA’T!

7 d’abr. 2013, 3:47 publicada per Àngels Doñate
El proper diumenge 14 d’abril es celebrarà l’Aplec Mou-te a l’Escola Pia de Granollers, la trobada anual dels grups Mou-te en Xarxa de tota Catalunya. Una gran trobada en la que es reuneixen nens i nenes, joves pares, monitors, mestres i famílies senceres per compartir un dia especial de celebració al voltant d’un tema.

Aquest any, el lema que ho dinamitza tot és ‘Esforça’t!’, i s’han preparat tot un conjunt d’activitats amb la intenció de conèixer més el valor de l’esforç, entès com un element clau per créixer com a persones. Aprofitant que a Granollers cada any es celebra la Festa Major amb la competició de blaus i blancs, l’Aplec d’enguany seguirà aquesta tradició dividint els participants de les activitats entre blaus i taronges.

L’Aplec mourà més de 400 persones, totes disposades a viure una gran festa de convivència i diversió que esperem que motivi a cadascun dels participants en la seva voluntat per esforçar-se en el dia a dia.

Els alumnes de l'Escola Pia de Granollers, que acollirà enguany la celebració, han preparat un vídeo.

Més informació, al web Mou-te en xarxa