Notícies‎ > ‎

Anna Castillo, exalumna de Nostra Senyora, premi Goya 2017 a la millor Actriu Revelació

6 de febr. 2017, 2:24 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 6 de febr. 2017, 2:26 ]

L'Anna Castillo Ferré, exalumna de l’Escola Pia Nostra Senyora, ha guanyat el Premi Goya 2017 a la Millor Actriu Revelació pel seu paper a la pel·lícula ‘El olivo’, d’Icíar Bollaín. Castillo ha superat a les seves col·legues Sílvia Pérez Cruz (‘Cerca de tu casa’), Belén Cuesta (‘Kiki, el amor se hace’) i Ruth Díaz (‘Tarde para la ira’).

L’Anna, que va estudiar a Nostra Senyora el batxillerat d’Arts Escèniques fins el curs 2010-2011, va interpretar a l’Anna en la Família dels supers (Club Super3 de Tv3) ja l’any 2009. Aquell mateix any va participar a la  TV movie “L'enigma Giacomo” i al 2010  va protagonitzar la pel·lícula “Blog”, dirigida per Elena. En 2011 es va incorporar a la cinquena i última temporada de la sèrie còmica d'Antena 3 Doctor Mateo, on va interpretar a Sara.

A partir d’aquí ha participat en pel·lícules com “Promoció Fantasma” (2012) o  sèries com “Amar es para siempre”. Al 2016 va rodar “El olivo” i  per aquest 2017 té pendent l'estrena de la pel·lícula “La trucada”. També ha rodat la pel·lícula “Oro” dirigida per Agustín Díaz Yanes i basada en un relat d'Arturo Pérez Reverte

Foto: RTVE