Notícies‎ > ‎

Alumnes i professors d'FP defineixen un mòdul d'emprenedoria social amb la Fundació Servei Solidari

7 d’oct. 2015, 1:05 publicada per Àngels Doñate
En el marc del Projecte Europeu SESAME (Social Enterprise by Synergye and the Added Value of youth mentoring), la Fundació Servei Solidari va organitzar una sessió d'alumnes i professors de Formació Professional així com d'universitat a l'Escola Pia Nostra Senyora. Van debatre la proposta d’ un mòdul formatiu en Emprenedoria Social adreçat a estudiants de formació professional i/o universitaris complementari a la mentoria per part d'un emprenedor/a social. els participants van col·laborar en el disseny del curs i del paper dels mentors i mentores que acompanyaran la formació. Així mateix, van aprofundir en el concepte d’Emprenedoria Social.

Per part de l'Escola Pia van participar des de l'Escola Pia Nostra Senyora i l'Escola Pia Santa Anna-Mataró.

Presentació projecte SESAME -adjunta-

Àngels Doñate,