Notícies‎ > ‎

Alumnes d'ESO de l'Escola Pia d'Igualada guanyen el Dot Award, premi europeu per a webs fetes per estudiants

16 de maig 2012, 4:43 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 16 de maig 2012, 6:28 ]

Carles Pauné, Carles Muntané i Marta Salgado,  alumnes de 3r d'ESO de l'Escola Pia d'Igualada, han guanyat el Dot Award, un concurs europeu de llocs web fets per estudiants de Flandes, Països Catalans, i Eslovènia. El seu projecte, Elsglobus.cat, està inspirat en l'European Balloon Festival, esdeveniment que té lloc a la seva ciutat cada any i s'ha fet en el marc de l'assignatura de Tecnologia, amb la professora Montse Basart.

Elsglobus.cat recull notícies, fotos, vídeos, expedicions i informació sobre aquest món.
El Jurat, que els va escollir com a guanyadors entre 45 webs, destaca “el seu encant i colorit, la bona organització de la informació i un ús creatiu dels recursos” segons recull l'Anoia Diari . (foto publicada al diari)

En segon lloc, va ser premiat Scorepion.be, una aplicació mòbil per cobrir els tornejos de golf  d'estudiants de l'últim curs de la Universitat Tècnica de Howest (Bèlgica); i en tercer lloc,  Odklopi.se/tomos/, web on es mostra tota la informació referent a les motocicletes Tomos realitzada per dos estudiants de l'escola de secundària de Ptuj (Eslovènia).