Notícies‎ > ‎

Alumnes de l’Escola Pia Terrassa i l’Escola Pia Mataró, guardonats als Premis de Recerca Jove de la Generalitat

18 de maig 2015, 1:34 publicada per Comunicació Escola Pia   [ actualitzat el 18 de maig 2015, 1:35 ]
Els Premis de Recerca Jove (PRJ), que convoca anualment el Govern de la Generalitat de Catalunya, volen despertar vocacions científiques entre els joves estudiants del país. En aquesta edició s’han guardonat quatre treballs de recerca d’escoles de l’Escola Pia de Catalunya.

L’alumna Neus Vintró Morera de l’Escola Pia Terrassa ha estat guardonada pel seu treball Arduinitzant els colors, en què estudiava les propietats de la llum i el color per construir un detector de colors sense fer servir cap component específic.

L’alumne Xavier Castells Graells de l’Escola Pia Terrassa ha estat premiat pel seu treball Aliments transgènics: el futur a debat, en què dona resposta a si són perillosos o no els aliments transgènics, i si la por envers aquests per part de la població està justificada.

L’alumna Laura Olivella Eritja de l’Escola Pia Santa Anna – Mataró ha estat guardonada pel seu treball Wolf Howl: New Experience, en què dissenya la seva pròpia muntanya russa. L’alumna Júlia Valera Paloma també ha estat premiada pel seu treball Nanotecnologia: la medicina personalitzada, en què analitza el món de la nanotecnologia i fa dos biosensors: un amb nanopartícules d’or i l’altre amb partícules magnètiques.