Notícies‎ > ‎

Alumnes de l'Escola Pia Nostra Senyora transformen la imatge de la seva escola

25 de febr. 2014, 4:44 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 25 de febr. 2014, 4:46 ]
Un grup d'alumnes de 1r i 2n de Batxillerat plasmen les seves inquietuds a les parets del pati de l'escola per canviar així la imatge d'aquesta i fer de l'espai comú un espai més acollidor, actual i propi.
Va ser una proposta de l'equip d'artistes amb l'acompanyament de la professora Anna Fuster i la coordinadora pedagògica Maragda Cuscuela. Volen representar el somni i desig humà en el món, enmig d'una ciutat destruïda i el més enllà: la galàxia. Van utilitzar la tècnica del grafitti.
Ha estat una iniciativa molt benvinguda a l'escola ja que professorat i alumnat troben a les parets del pati, un espai més a l'escola per poder expressar les seves emocions i professionalitat.