Notícies‎ > ‎

Alumnes de l’Escola Pia de Sarrià guanyen el concurs JovEmprèn 2014

26 de gen. 2015, 3:25 publicada per Comunicació Escola Pia   [ actualitzat el 26 de gen. 2015, 3:41 ]
Una associació que acompanya a adolescents amb problemes, i una associació que treballa amb animals de companyia com a teràpia han estat els projectes guardonats en la segona edició del concurs JovEmprèn de Sarrià2014, organitzat pel  Centre Cultural Sant Vicenç de Sarrià i que fomenta els valors de l’empreneduria i de la creació d’start-ups en un context de nous models d’economia col·laborativa entre els joves dels centres de secundària de Sarrià.

El projecte Emam, de l’alumna del’Escola Pia Sarrià, Nuredduna Riera, que és una associació que treballa amb animals de companyia com a teràpia per a persones malaltes, ha obtingut el 1r Premi en la categoria individual de 3r i 4rt d’ESO; alhora, el projecte Apa, de les alumnes Carlota Cruz i Mònica García, que han proposat una associació d’adolescents que acompanyen altres adolescents amb problemes amb el suport d’adults, ha recollit el 1r Premi en la categoria d’equip de 3r i 4rt d’ESO.

L’entrega de premis, que va tenir lloc el 16 de gener al Teatre de Sarrià, va comptar amb un tribunal format per membres de Barcelona Activa, del Consell Escolar del Districte de Sarrià, la cooperativa Tandem Social i el Centre de Sarrià. El concurs JovEmprèn Sarrià promou també que  aquests  joves tinguin iniciatives i inquietuds i que vulguin aprendre a desenvolupar-les, des de la idea fins al servei o producte, en un context col·laboratiu de nous models d’empresa, tant per crear una empresa tradicional com per activitats vinculades a l’associacionisme, plataformes, ONG o empreses socials.