Notícies‎ > ‎

Alumnes de FP i Batxillerat de Sitges guanyen el segon premi del III Concurs de Treballs Científics de la Setmana de la Ciència

22 de nov. 2011, 4:25 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 24 de nov. 2011, 4:37 ]
El Departament d’Ensenyament, a través dels CESIREs, i en col·laboració amb la Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca, han convocat en el marc de la Setmana de la Ciència el 3r Concurs de Treballs Científics. El concurs està obert a tots els nivells educatius, des de l’educació infantil al Batxillerat.“Oxidant elements”, un treball presentat en format vídeo pels alumnes de Batxillerat i FP de l'Escola Pia de Sitges, ha estat el guanyador del segon premi en la seva categoria. El professor responsable del mateix ha estat en Josep Corominas Viñas.

Amb motiu de les efemèrides d’enguany, els materials produïts han estat relacionats amb l’any internacional de la química i dels boscos, entenent aquests temes de la manera més oberta i transversal possible.

En la valoració dels treballs, el jurat ha tingut en compte la qualitat dels continguts, el grau de creativitat, l’adequació, la correcció i la coherència en la modalitat d’expressió escollida, així com les explicacions del propi alumnat pel que fa la idea més important que ha volgut transmetre en el seu treball, el motiu de la tria, així com el que pensa que ha après durant la seva realització.

Vídeo guanyador  http://www.youtube.com/watch?v=JPHC0eAI5Lo