Notícies‎ > ‎

Alumnes de 2n d’ESO de l’Escola Pia Tàrrega, guanyadors del premi ‘Apadrinem el nostre entorn’

17 de juny 2015, 4:55 publicada per Comunicació Escola Pia   [ actualitzat el 17 de juny 2015, 4:55 ]
Des del centre de recursos de l’Urgell, emmarcat en el XV Programa Comarcal de suport a l’Educació, es va convidar als centres educatius de la comarca a fer una mirada al seu entorn per a què tots i totes fossin capaços de conèixer-lo millor, de valorar-lo, de respectar-lo i, fins i tot, de fer-ne divulgació. L’alumnat de 2n d’ESO de l’Escola Pia Tàrrega va presentar el projecte Els mercedaris a Tàrrega: l’església i el barri de la Mercè, amb el qual han guanyat el premi ‘Apadrinem el nostre entorn’.

El projecte proposava apadrinar un edifici, una escultura, un monument, una festa, un ball, un camí, un riu, per tal de fer un projecte que s’hauria de lliurar en format escrit i en format presentació. Del treball guanyador de l’Escola Pia Tàrrega es van valorar els següents aspectes: adequació a la comarca, qualitat del treball, originalitat i creativitat i el grau d'identificació amb l'element patrimonial escollit.

L’acte de lliurament de premis va tenir lloc aquest dimarts 16 de juny al Consell Comarcal de l’Urgell.