Notícies‎ > ‎

Alumnat d’Escola Pia de Catalunya supera el 9 a les Proves d’Accés a la Universitat

7 de jul. 2015, 3:46 publicada per Comunicació Escola Pia
Les proves d’Accés a la Universitat han deixat enguany un gran nombre d’alumnes de l’Escola Pia de Catalunya amb notes superiors al 9.

A l’Escola Pia d’Igualada tres alumnes han obtingut una qualificació excel·lent: Albert Rabell (9,60), Gemma Rigol (9,05), i Marc Arnau (9).

A l’Escola Pia Vilanova l’alumna Sònia Pedrals ha obtingut més de 9, a l’Escola Pia Sarrià la Sandra Wells ha tret un 9,65 de nota;

Dos alumnes de batxillerat de l’Escola Pia Sant Antoni han superat el 9: Ramon García i Andrea Forés; també a l’Escola Pia Granollers l’alumne Marc Córdoba Perarnau ha obtingut un 9.

A l’Escola Pia de Terrassa l’alumna Rita Roig Peregrina, i a l’Escola Pia Sitges l’alumne Ignacio Morales ha tret un 9,25 en la fase general i dos 9,5 a la fase específica.