Notícies‎ > ‎

Alumnat de l’Escola Pia Sarrià participa en un projecte de sostenibilitat amb Hong Kong

16 de març 2015, 2:30 publicada per Comunicació Escola Pia
Durant el mes de març un grup d'alumnes de 4t d'ESO de l’Escola Pia Sarrià-Calassanç participa en el projecte HK-EU School Project Green Living que té una durada de 8 setmanes i està organitzat pel European Union Academic Programme Hong Kong, el European Studies Programme de la Hong Kong Baptist University, els consulats d'Hong Kong i la cambra de comerç d'Hong Kong.

El projecte consta de tres fases: a la primera fase els alumnes es convertiran en experts en sostenibilitat, a la segona fase investigaran sobre l'estat de la qüestió al seu entorn més proper i a la tercera fase hauran de dissenyar i posar en pràctica una campanya per millorar la sostenibilitat a la seva escola i ciutat.

Al llarg de les tres fases, els alumnes hauran de treballar virtualment amb alumnes d'una escola de Hong-Kong que estaran realitzant el mateix projecte mitjançant vídeo-conferències i una plataforma anomenada Blackboard. En finalitzar el projecte, el  millor treball serà premiat amb un viatge a Hong Kong.