Notícies‎ > ‎

9 alumnes finalitzen el curs de cambrer i cambrera a l’Escola Pia Calassanci

6 de febr. 2015, 1:43 publicada per Comunicació Escola Pia   [ actualitzat el 10 de febr. 2015, 1:12 ]
L’Escola Pia Calassanci ha finalitzat el curs de cambrer/a amb 9 nous cambrers. D’aquests 9 alumnes, 4 han decidit continuar els seus estudis per a finalitzar la ESO; 3 han estat derivats a un altre curs de cambrer/a amb pràctiques, i 2 han decidit entrar en el mercat de treball del món de l’hoteleria.

Els alumnes, han realitzat un curs de dos mesos que els ha permès desenvolupar les competències i habilitats bàsiques per a iniciar la recerca de feina dins el sector de l'hoteleria.

Durant aquest curs, l’alumnat ha anat a realitzar una Master Class de Barista a càrrec del barista professional i assessor educatiu, Kim Ossemblock, que va oferir una cata de cafès i una sessió de latte art.

Una altra de les activitats realitzades durant el curs ha estat la visita a la vermuteria Morro Fi, que va oferir una visita al seu local i on van poder conèixer les tasques que fa un cambrer/a, com obrir el local, la oferta gastronòmica o les begudes. També han visitat l’empresa Cafeterapia, on van explicar als alumnes el tipus de cafè que s’utilitza i les seves propietats, el punt adient de molgut, com treballa la màquina de fer cafès, com es neteja i com es fa per mantenir l’aroma en un cafè, per exemple.