Notícies‎ > ‎

4 estudiants de l’Escola Pia reben premis de la Societat Catalana de Física i de la UAB

22 de juny 2016, 1:41 publicada per Comunicacio Escola Pia

La Societat Catalana de Física ha guardonat  a dos estudiants de l’Escola Pia de Catalunya als seus Premis per als Treballs de Recerca de Batxillerat i, de la seva banda, dos dels nostres alumnes també han obtingut el premi Argó de la UAB.

En el primer cas el treball “Visió nocturna”, fet per l’estudiant Pol Julià Farré de l’Escola Pia de Terrassa, sota la direcció del professor tutor Jordi Cadevall Vigués ha obtingut un primer premi. També han donat un accèssit a “Puc aconseguir mesurar la velocitat de la llum?, fet per l’estudiant Laia López Llobet, de l’Escola Pia de Sabadell, sota la direcció de la professora tutora Àngels Tabero. A l’hora de fer l’avaluació, el jurat ha valorat la creativitat i originalitat dels 50 projectes presentats així com la metodologia utilitzada i l’estructuració i presentació del treball.

D’altra banda dos estudiants de l’Escola Pia Balmes, Marc Túnica i Ferran Simon, amb els seus treballs de recerca, han estat reconeguts als PREMIS ARGÓ de la UAB 2016. Concretament Marc Túnica s’ha emportat el  3r premi en l'àmbit de Tecnologia i Ferran Simon una menció honorífica a treballs de recerca de l'àmbit artístic.Argó és el nom del Programa de transició entre la secundària i la universitat que l’Autònoma va endegar el curs 2003-2004. Ofereix assessorament i suport als estudiants de batxillerat i de cicles formatius en el seu pas a la universitat, també ofereix actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de conèixer centres d’estudis, projectes i recerques que es fan a la UAB.