Notícies‎ > ‎

4 alumnes de l'Escola Pia guardonats amb premis de recerca

8 de febr. 2017, 2:42 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 10 de febr. 2017, 1:17 ]

3 alumnes de l’Escola Pia de Catalunya han estat guardonats amb els Premis de Recerca Jove 2016 del departament d’Empresa i Coneixement, mentre que un altre ha guanyat el premi Bonaplata 2016 de l’Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya.

Pel que fa als primers, Gemma Rodón, de l’Escola Pia Mataró, ha estat premiada pel treball “I ara què fem amb les fàbriques? Terrassa i Mataró: dos models de gestió industrial". Guillem Cornella, de l’Escola Pia Nostra Senyora, per “Construcció d’una pròtesi biònica de mà controlada amb ones cerebrals”. I Jordi Puiggalí, de l’Escola Pia Sarrià, per “Estudi experimental sobre macromolècules intel·ligents".

Finalment, Biel Martínez Fransoy (a la fotografia), alumne de 2n de batxillerat el curs 15-16 a l’Escola Pia de Terrassa, va guanyar ex aequo el premi Bonaplata en la seva categoria B pel seu treball de recerca “Tecnologia d’Impressió 3D: aplicacions en òptica oftàlmica” dirigit per Javier Carlos de la Torre.